vineri, 19 iulie 2013

Prima vacanta in Barcelona

Prima mea experienta a fost in Spania in Barcelona.Imi doream foarte mult sa vad Spania.Zborul cu avionul a fost interesant pentru prima oara, senzatia ca mergi spre un loc frumos si necunoscut nu se compara cu nimic.Momentul cind aterizeaza avionul si astepti cu nerabdare sa descoperi primele lucruri.In fine a fost un zbor placut dupa care am fost preluati de autocare sa mergem in statiunea Calella,o statiune care se afla pe malul marii,  hotelul nostru fiind situat chiar pe plaja.Am avut parte de o prima noapte cu furtuna adevarata care chiar ne a speriat un pic deoarece apa intra pe sub geamuri si parca nu se mai termina.Siroaiele de apa au dus in mare niste autovehicule printre care si una din mehedinti.Mi a parut rau...probabil era in vacanta.Oricum dupa o asemenea furtuna au reusit a doua zi sa faca curat peste tot. Uimitor de eficienti!Primele zile sint un pic mai grele pina cind te acomodezi cu hotelul cu personalul. Sincer cred cel mai indicat este sa ai organizat de acasa un plan si sa detii informatii.Informatia cind calatoresti inseamna sa cistigi TIMP SI BANI, sa te bucuri de cit mai multe lucruri. Sint persoane active si interesate de locurile care le viziteaza si isi doresc sa cunoasca cit mai multe locuri sau altele care merg doar sa se relaxeze si nu doresc sa vada foarte multe lucruri in o vacanta.Trebuie sa recunosc ca fac parte din cei care isi doresc sa cunoasca cit mai mult din  locurile vizitate, obiceiurile oamenilor cit si istoria locurilor. Barcelona  nu ar trebui sa o ratati deoarece are un farmec aparte si poti vedea multe locuri magnifice cum ar fintina magica care iti taie rasuflarea.Este o senzatie unica cind o vezi si o asculti.Este un spectacol de culoare si muzica magic.Asta a fost cuvintul care l-a folosit fetita mea care avea 6 ani pe atunci .Este o experienta pe care nu o poti uita si nu cred ca exista cineva care a fost acolo sa nu ii ramina in suflet.Si ganditi va ca are peste 100 de ani!Functioneaza doar in weekend tocmai din aceasta cauza...


Sagrada Familia e o minune pe care nu ai cum sa o compari cu nimic.


Am fost sa ne plimbam de mai multe ori pe celebra strada Rambla unde ai sentimentul ca se gasesc toate natiile de pe pamint unde tot timpul este foarte aglomerat si sint multi oameni statuie care imita diverse personaje.


Este chiar si o piata foarte mare cu fructe si legume am inteles ca ar fi  una  din cele mai mari piete din Europa.




Ultima data cind am fost in Barcelona a fost anul trecut cind am fost in croaziera.Am stat o singura zi dar am fost sa vedem parcul Guell unde este un spectacol de culoare si puteti vedea niste opere extrem de interesante aici am urcat pe cea mai lunga  scara rulanta  pe care am urcat vreodata pe o strada care ducea spre parc.

Niciun comentariu:

Totalul afișărilor de pagină

Lista mea de bloguri