vineri, 16 mai 2014

La party doar cu Oriflame

Party in Grecia

    
   De curand am fost intr-o excursie in Grecia cu un grup de prieteni. Am vizitat o gramada de locuri si am avut niste clipe senzationale petrecute impreuna. Grecia este absolut minunata si cei care sunt de acolo stiu sa se distreze mai bine ca multi din locuile pe unde am umblat. Astfel in una din seri gazdele ne-au oferit o petrecere intr-un club si ne-au transmis ca trebuie neaparat sa fim noi fetele foarte aranjate. "Cum adica foarte aranjate?Noi am venit la mare, in vacanta nu sa mergem in club seara!Cu ce sa ne aranjam?" 
grupul nostru

    Fetele mele habar nu aveau ca eu particip la concursul organizat de blogalinitiative si am primit produse de la Oriflame sa le testez. "Chill, totul va fi bine!" Diseara o sa aratam toate ca niste fete din cel mai tare club din Mamaia...
   Am inceput apoi distractia de zi, cu plaja si SPA ul atat de placut fara grija pregatirilor de seara. In sfarsit dupa amiaza am inceput disutiile de fete desre cum ne aranjam. Prea machiate, prea putin machiate...e vacanta...eu vreau asa, eu vreau asa...fete! Se uitau baietii la noi si cand s-au plictisit au plecat la bere! Nesimt...baieti!
   
I-am lasat sa mearga pentru ca oricum ne incurcau...
     Am inceput noi fetele sa scotocim prin bagaje dupa hainele care trebuiau sa se preteze pentru o seara de petrecere si dupa machiajele aduse de acasa ( stiti voi fete sa plece fara asa ceva intr-o vacanta? :)  ). Problema era ca nu aveau chiar tot ce le trebuia si intr-un final toate au ajuns la mine in camera la produsele de la Oriflame. Vreau fard, vreau oja, vreau luciu, gloss... Stralucire, voluptate,volum, tenul mat dar luminos, indrazneala, glamour, superluciu, trendy, arome apetisante, hidratare... greu sa fii femeie dar si atat de placut!
    Dupa pregatiri intense si ajutate de Oriflame am iesit in clubul unde eram invitati cu totii, baietii dupa ce ne vedeau ziua doar cu machiajul de zi si fara el uneori au ramas muti de admiratie...Ne-am distrat perfect pana cand muzica s-a oprit brusc undeva in jurul orei doua in mijlocul unei melodii si am fost anuntati de DJ ca "Gata, stop disco!" :)) Faza asta a fost gluma vacantei noastre...de cate ori cineva radea prea mult cineva se gasea sa spuna..."Gata, stop disco!". Oricum...a fost ceva!
inainte de "Gata,stop disco"


Niciun comentariu:

Totalul afișărilor de pagină

Lista mea de bloguri