luni, 22 iulie 2013

Croaziera - O experienta obligatorie! 1

Sunt foarte multi care cred ca nu-si pot permite...Ne-am obisnuit sa vorbim mai mult despre cunostinte care lucreaza pe vas decat despre cei care au fost in vacanta pe un vas.De fapt este extrem de accesibila!O croaziera este o vacanta pe care o poti simti in mai multe feluri...un all inclusive, un tur de forta prin mai multe orase sau o imbinare a acestora.Este modalitatea de a calatori intro saptamana prin cinci tari sau mai multe fara sa impachetezi si despachetezi zi de zi.Agentiile de turism obisnuiesc sa scoata la vanzare odata sau de doua ori pe an niste oferte extraordinare pentru croaziere. Ceva de genul...500 euro 2 persoane. Nu de persoana!Pentru amandoi... mai sunt taxele portuare si drumul pana in orasul de unde pleaca vasul.Dar nu e exorbitant.Nu depasesc 50% din pret. In general pentru croazierele din Mediterana se pleaca din Genoa, Barcelona sau Marsilia. Fiecare traseu are punctele de imbarcare/debarcare.Aici aveti cum arata un itinerar...


Cum se desfasoara de fapt vacanta?
Punctul meu de plecare a fost Genoa.Am ajuns acolo dupa un drum cu avionul pana la Milano iar apoi cu trenul.Gara este extrem de aproape de port si chiar daca ai bagaje poti merge linistit pe jos.Poate 1 km.Poate... Ajunsa in port am vazut prima data vasul in realitate.Este...Este imens!Un bloc!Un hotel plutitor mai bine zis!Iata-l! MSC Fantasia!



La agentie ti se spune ca odata ajunsi pe vas trebuie sa depui o suma intr un cont pentru cheltuieli.Nu e chiar asa...Nu e nevoie.Poti plati totul la final.Ideea e ca pe vas nu platesti cash sau cu cardul. La imbarcare ti se fac poze si primesti un card personalizat.Acel card iti tine loc de modalitate de plata, de cheia de la camera si de act de identitate.Cat timp esti pe vas e lucrul care te face sa existi ca turist.
Imbarcarea in sine este un spectacol.Un show plin de lux menit sa te lase cu gura cascata!Esti luat in primire de o multime de oameni si treci dintro mana in alta ramanand fara bagaje pe care o sa le gasesti asteptandu te cuminti in fata camerei.Aveti aici  poze cu locul pe care l vezi prima data pe vas in interior...
                             

...scara cu cristale swarovski iar jos pianul Kawai, unic in lume cu aceleasi pietre, cristale swarovski.Nu au facut deloc economie si peste tot vezi cum sclipesc in lumina...

Cand am cumparat excursia asta pretul a fost pentru o camera de interior.Adica nu are geamuri...Habar nu am cum e ca nu am vazut dar presupun ca au facut ei ceva sa nu ti dea senzatia ca stai intr o debara.Ideea este ca atunci cand am platit mi au spus ca este posibil sa fie upgradata si sa primesc una care sa fie pe lateral cu balcon.Fireste ca am fost extrem de sceptica pe moment chiar si la asigurarile celei de la agentie ca lucrul acesta se intampla des.Ei bine...lucky me!Am primit una cu balcon!

Exact asa arata.Ma intreb daca cei de pe Titanic de la clasa I aveau parte de acelasi lux...
   Stewardul care se ocupa de camera era un pakistanez extrem de volubil si caraghios care cred ca daca i ai fi cerut sa te duca in carca pana la masa ar fi facut o fara sa protesteze.Din cate am vazut se munceste al naibii pe un vas iar cei care au ales jobul asta, nu au deloc o viata usoara.Imi scot palaria in fata lor, pentru rabdarea, bunavointa si amabilitatea cu care ne au tratat toti.De la el am aflat de exercitiul de salvare obligatoriu, pe care toti cei care ne am imbarcat trebuia sa l facem.In ziua in care se face imbarcarea se face un exercitiu de salvare.Iti iei vestele de salvare din camera te duci intr un loc stabilit dupa un cod pe care l primesti si...practic inveti ce ar trebui sa faci in cazul in care...doamne fereste...


desigur ca va urma...







Niciun comentariu:

Totalul afișărilor de pagină

Lista mea de bloguri