vineri, 25 aprilie 2014

The One : Si tu poti fi unica!

Asa se numeste noua gama de cosmetice Oriflame si cuprinde trei game: Frumusete de zi cu zi, Mega Impact si Ultra Rezistenta din care va puteti alege tot ce aveti nevoie pentru orice moment al zilei .Imaginea acestei campanii este Andreea Raicu care da un plus de originalitate acestei noi game The One cu eleganta si frumusetea cu care ne-a obisnuit,eu cred sincer ca a fost aleasa persoana perfecta.Oricare dintre noi care isi va achizitiona produse din aceasta gama poate obtine un look spectaculos atat pe timpul zilei cat si la o petrecere sofisticata.Orice femeie poate deveni o diva ,cred ca trebuie doar sa iti doresti si sa testezi produsele Oriflame preturile fiind accesibile pentru oricine. Eu cred ca as opta in primul rand pentru gama de Frumusete de zi cu zi pentru calatoriile mele.Cum sunt o persoana foarte activa care calatoreste mult imi doresc sa arat bine in orice situatie deoarece imi fac tot timpul prieteni noi prin locurile care le vizitez si cred ca este important sa am o imagine ingrijita.Cand sunt in vacanta si merg seara la restaurant imi place sa ma aranjez si mi-as dori sa testez pentru asta produsele din gama Mega Impact ca sa ma simt frumoasa si admirata. Ma bucur foarte mult sa particip la acest concurs la care daca voi castiga printre primii 50 de bloggeri voi avea onoarea sa fac parte din The One Collective fiind promovata pe siteul oficial. Astept cu nerabdare sa testez noile produse ca sa va impartasesc si voua in articolele urmatoare care mi-au placut cel mai mult.Va pup si va doresc succes la toate si  sper sa ma numar printre castigatori.


Niciun comentariu:

Totalul afișărilor de pagină

Lista mea de bloguri